Forum www.4performancecarskg.fora.pl Strona G│ˇwna www.4performancecarskg.fora.pl
Chwilowe forum CMTeam
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Niestety wyszłam niezadowolona.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.4performancecarskg.fora.pl Strona G│ˇwna -> REGULAMIN
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 699
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 11:34, 10 Kwi 2014    Temat postu: Niestety wysz┼éam niezadowolona.

Ja rano jak wstaje myj─Ö j─ů szarym myd┼éem, potem smaruje woko┼éo rany mascia lioton 1000 ( tak kazali w szpitalu) potem jak sk─ů┼Ť przychodze i jak ide spac po mysiu przemywam w├│dka wymieszana z wrzatkiem a na koniec na noc smaruje mascia na blizny CONTRATUBEX.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ci─ůgle si─Ö zastanowiam jak d┼éugo za pierwszym razem g┼éowdowa─ç?, co radzicie?
[link widoczny dla zalogowanych]
przestalem chyba wierzyc w pomoc, w ludzi, w obietnice..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
po co?
[link widoczny dla zalogowanych]

paróweczka najlepiej to idz do lekarza, moze masz opuchniete gardło, węzy chłonne, a może to cos powazniejszego [link widoczny dla zalogowanych] A jak ze skutkami ubocznymi dalej zero ?
Dzi┼Ť zjad┼éam na I ┼Ťniadanie jajecznic─Ö z 2 jajek na ma┼Ťle i pomidora Co prawda podobno rzadko atakuje ludzi, ale jednak. Tak, tak, te co sie ciesza na sile to pozniej sa sfrustrowane, znerwicowane i maja poczucie zmarnowanego zycia. aGnIeChA27year ma ca┼ékowit─ů racje !!! odzywek sie boje stosowac wtenczas bo w ogole nie wiem co juz bedzie. [link widoczny dla zalogowanych]
Interesantka mi┼éo jak tak piszesz a┼╝ mia┼éam ┼ézy w oczach jak to czyta┼éam te┼╝ mam tak─ů nadziej─Ö i wszystkim tego ┼╝ycz─Ö chocia┼╝ mam wra┼╝enie ┼╝e chyba ze mn─ů nie jest wszystko normalne dzi┼Ť 30 dzie┼ä cyklu i nic...za 2 tyg id─Ö do gin. nie martw sie wszystko jest ok - chc─ůcego za┼éo┼╝y─ç rodzin─Ö 10-15% to radykalne podwy┼╝ki? Pozdrawiam Polecam lekark─Ö do wszelkich zabieg├│w med.estetycznej! dobrze ze tu gdzie mieszkam pajaki sa male i pojawiaja sie sporadycznie a komarow nie ma prawie wcale.
Za trzy dni wracam do Pinerolo i mam nadzieje, ze tym razem obejdzie sie bez morza lez przy pozegnaniu z mama Buuziaki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

p├│┼║niej mo┼╝esz pr├│bowa─ç na kolejnych.
[link widoczny dla zalogowanych]
hihihi dobre warzywa, mi─Öso, ser feta itd.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
S─ů ostrzy w s...i natarczywi, czasami ma┼éo delikatni....
oo nie┼║le.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
NIEWIEDZA GROZI KONSEKWENCJAMI
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ca┼ée szcz─Ö┼Ťcie, ┼╝e nie d┼éu┼╝ej . [link widoczny dla zalogowanych] W przypadku braku glukozy, ktora jest paliwem, organizm przechodzi w stan ketozy, czyli pobierania energii z cial ketonowych, ktore powstaja w wyniku rozpadu tluszczow (tych zjedzonych i tych z tylka) UWAGA:
a kto zalecil ci ta glodowke? Ma te┼╝ wi─Öcej zabieg├│w, ale akurat ja korzysta┼éam zawsze tylko z tych dw├│ch. Wtf? hej dziewczyny u mnie dzis drugi dzien po pierwszym 1.100kg mniej oby tak dalej,pare miesiecy temu zrobilam 5 dni na kapusciance i spadlo ok. on mnie kocha, ale nie wiem czy mu wierzy─ç, znamy si─Ö dopiero 3 miesi─ůce. [link widoczny dla zalogowanych]
Dziewczyny/kobiety - zak┼éadajcie profile na forach m─Öskich - mo┼╝e tam Wam si─Ö uda kogo┼Ť pozna─ç - i do tego od razu z pasj─ů kt├│r─ů przynajmniej tolerujecie. Co prawda wysoki poziom IgG mo┼╝e ┼Ťwiadczy─ç ┼╝e bylo to stosunkowo niedawno ale nie na tyle(jeste┼Ť we wczesnej fazie ci─ů┼╝y) by moglo to stanowic zagro┼╝enie. T┼éuszcz spala si─Ö dopiero po 30 minutach wysi┼éku. A co do kurs├│w z up czy innych pa┼ästwowych instytucji to owszem dosta─ç si─Ö mo┼╝na tylko z urz─Ödu pracy to ┼Ťrednie trzeba mie─ç najlepiej og├│lne bo wtedy cz┼éowiek jest bez zawodu i mo┼╝na si─Ö za┼éapa─ç w innym wypadku nie jest tak ┼éatwo inne szko┼éy c├│┼╝.. Zmienialem sobie opatrunki przez 3 dni pozniej juz nie zakladalem zadnych opatrunkow. Pozdrawiam tak wiec to czy bliznowca mozna usunac zalezy od tego w jakim on jest miejscu (miejsca powyzej pasa sa na nie najwiecej narazone ).
robiłam w tym tygodniu fotoodmładzanie na IPL FR
akurat nie by┼éo m─Öza w domu- a on jest pogromc─ůmoim prywatnym paj─ůk├│w( nawet tych tycich)
ja robi─Ö jutro rano,
JA mam na 99% jestem pewna ze u mnie ok
rAFAł MROCZEK
[link widoczny dla zalogowanych]
Mozna si eposmiac??

Bo ja mam włosy strasznie ciemny blond.
[link widoczny dla zalogowanych]
jednak po jego odstaieniu nie jest juz tak rozowo. Mam podobny problem, tylko ja farbuje w┼éoski szamponem a nie farb─ů czy szampon bedzie latwiej sci─ůgn─ů─ç??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Poczatkowo to pomaga ale potem ju┼╝ nie daje efekt├│w, owszem stan zapalny zniknie ale mi─Ö┼Ťnie twarde, spi─Öte i na to tabletka nie pomo┼╝e.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie m├│wi─Ö o spektakularnych efektach jak z salonu medycyny estetycznej, ale r├│┼╝nica w wygl─ůdzie sk├│ry jest widoczna...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Widzia┼éam t─Ö cz─Ö┼Ť─ç paznokcia kt├│ra mi si─Ö wrasta┼éa i NA PEWNO samo by mi sie to nie wyleczy┼éo. [link widoczny dla zalogowanych] Masz problem z miejscowym odk┼éadaniem tkanki t┼éuszczowej ?
Poprawa do czasu a potem od nowa. Pozdrawiam gor─ůco. hej po 3 tygodniach czuj─Ö, ┼╝e mi─Ö┼Ťnie nieco si─Ö powi─Ökszy┼éy, zw┼éaszcza w okolicy przepony, na oko to jest niewidoczne, ale jak dotkn─Ö r─Ök─ů to czuj─Ö zauwa┼╝y┼éam te┼╝, ┼╝e przesta┼éa bole─ç mnie szyja i skr─Ötosk┼éony robi─Ö jakie┼Ť takie g┼é─Öbsze, na pocz─ůtku mia┼éam te┼╝ problem w ostatnim ─çwiczeniu z podniesieniem n├│g do pionu, ┼╝eby by┼éy idealnie wyprostowane, teraz udaje mi si─Ö to bez problemu. i wiecie co,on jest jakis magiczny,jest miedzy nami jakas niesamowita nitka,mailujemy do siebie, potrafimy przegadac cale noce(nie tylko mailami), a najlepsze jest to ze wcale nie koniecznie musze sie z kim kochac...niby jest na boskiej smyczy (jak tamtem ) ale z tym czuje nieomal intymny kontakt z kazdym usmiechem...czasem nic do siebie nie mowimy tylko sie usmiechamy, patrzymy,studiujemy nasze twarze...i to wystarcza poszukuj─Ö niani od lipca 2008 dla dziewczynki (w lipcu 7-miesi─Öcy) na 4 dni w tygodniu od 7.45 do 14.45 , 8z┼é za godz. [link widoczny dla zalogowanych]
Najlepsze ┼╝e trafi┼éam do niej z grupera, jak przyjmowa┼éa jeszcze w innym miejscu. ┼╗ycz─Ö powodzenia w poszukiwaniach. Moja narkoza wygl─ůda┼éa tak: jesli chcesz pozna─ç moja historie to jest w tematach:┼╗YCIE UCZUCIOWE- sposoby zdradzanych zon Ta strona zrobila sie juz zbiorem autoreklamy wlascicieli zak┼éadow fryzjerskich chcia┼éabym kogo┼Ť z piosenkarek np Stczkowska, czy z aktorek np. I teraz, z 25000 ludzi, mo┼╝esz spodziewa─ç si─Ö, ze 3125 z nich odpowie (12.5% z 25000= 3125).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
iwona_ar@wp.pl
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam nadziej─Ö, ┼╝e Oktavka te┼╝ dobrze si─Ö czuje i odpracowuje zaleg┼éo┼Ťci z M Oktavko, odezwij si─Ö
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdawiam
[link widoczny dla zalogowanych]

To w takim razie to sa miesnie ktore wypracowalas przez cwiczenie tkanka miesniowa wazy wiecej niz tluszcz i potrzebujesz ja zeby tluszcz spalac jedyna rozsadna odpowiedz jaka mi na mysl przychodzi
[link widoczny dla zalogowanych]
Przy okazji zajrza┼éam do starego pud┼éa, gdzie trzymam ulotki wszytskich lekarstw jakie kupi┼éam i podziel─Ö sie z Wami, co g┼é├│wnie lekarze przepisuj─ů w przypadku zapalenia pochwy lub grzybicy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Raz miałem usuwany paznokieć, chyba 8 lat temu, więc wiem już co to znaczy ból, ropa itd.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
heej, pisalam do Was wczoraj ale post sie nie pojawil :/

Bo maj─ů w sk┼éadzie bardzo niszcz─ůce sk┼éadniki, kt├│re tak otwieraj─ů ┼éusk─Ö, ┼║e kolor zawsze w┼éos poch┼éonie. [link widoczny dla zalogowanych] Ale je┼Ťli by┼éo do┼Ťc dawno to warto zrobic jeszcze raz.
W sumie to jeszcze jest m├│j pierwszy kolczyk, wi─Öc wiecie... To ty musisz by─ç na tyle silna ┼╝eby zrealizowa─ç to co chcesz . co mam je┼Ť─ç?? !ja mam taki sam problem jak kole┼╝anka na dole pomu┼╝cie nam jak kobieta ma ma┼ée piersi to mowi─ů ze nic tam nie ma, jak kobieta ma za du┼╝e albo silikony to m├│wi─ů ze jej obwisn─ů, ze ma sztuczne, lalunia, jak ma obwis┼ée to si─Ö nabijaj─ů ze nie ma prawa byc kobietom i pokazywac biustu w podesz┼éym wieku wiec lud┼║ie CZEGO WY DO K**WY CHCECIE? [link widoczny dla zalogowanych]
witam, Witam Nie jak Ksi─ůdz to tylko w sutannie i koloratce, bez by┼éby to zwyk┼éy facet i najprawdopodobniej to ju┼╝ nie by┼éoby to Witam! og├│lnie ze snem nie mam wiekszych problem├│w, chociaz budze sie dos─ç wcze┼Ťnie. natomiat r. Witajcie...!! Co prawda jeszcze od czasu operacji to si─Ö porz─ůdnie nigdy nie napi┼éam ale brawara czy dwa lub kilka kieliszk├│w czego┼Ť to nieraz wypi┼éam i nic si─Ö nie dzieje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
wyd┼éu┼╝a─ç bed─ů mi oko┼éo 4 cm.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam wszystkie zakr─Öcone
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.4performancecarskg.fora.pl Strona G│ˇwna -> REGULAMIN Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin