Forum www.4performancecarskg.fora.pl Strona G│ˇwna www.4performancecarskg.fora.pl
Chwilowe forum CMTeam
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

moze manicure?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.4performancecarskg.fora.pl Strona G│ˇwna -> REGULAMIN
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 699
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 16:50, 10 Kwi 2014    Temat postu: moze manicure?

ma uprawnienia do wykonywania zabieg├│w inwazyjnych,takich jak owi─Ökszanie ust,mezoterapia ig┼éowa,zabiegi z botoksem.Kosmetyczki/kosmetolodzy,kt├│re te zabiegi wykonuj─ů zwyczajnie ┼éami─ů prawo.Naci─ůganie klientek na ta┼äsze zabiegi ma kr├│tkie nogi,bo jak zdarz─ů si─Ö powik┼éania,to jest blady strach i lament po obu stronach.Kto chce ryzykowa─ç-prosz─Ö bardzo,w ko┼äcu mamy wolny rynek.Sama s┼éysza┼éam o przypadku,kiedy kosmetyczka na szkoleniu(kt├│rego nie mia┼éa prawa przeprowadza─ç)wstrzykn─Ö┼éa modelce w usta ┼╝el do USG,bo pomyli┼éy si─Ö jej strzykawki...Kobieta wy┼éa z b├│lu,mia┼éa zdeformowane usta,pomog┼éa interwencja lekarza.Na zdrowiu i ┼╝yciu si─Ö nie oszcz─Ödza.
[link widoczny dla zalogowanych]
skoro nabijasz sie z innych to nie dziw sie ze nikt tu nic nie pisze ?
Wiecie,ze w Turcji jest polska osada,gdzie Polacy zyja,pracuja,maja koscioly.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
http://allegro.pl/marks-spencer-kuszacy-kwiat ki-34g-75g-jak-nowy-i1407992746.html

President - I give you my heart [link widoczny dla zalogowanych] hej a ja bylam ostatnio w studiu dj style, i jestem zadowolona w 100% a co do twojego wesela w niedziele, to wydaje mi sie ze jezeli bys zadzwonila do salonu i powiedziala kiedy masz wesele itp, to by Cie przyjeli..
Tobie tez zycze utrzymaniu tego optymizmu ktorym tutaj zarazasz. Je┼Ťli chodzi o nos, jej nos by┼é mocno krzywy i dobrze, ┼╝e wreszcie kto┼Ť si─Ö nad ni─ů zlitowa┼é i zafundowa┼é jej operacj─Ö TYLKO SPR├ôBUJ!!! Schud┼éem kilka kilogram├│w ale zacz─ů┼éem piwkowa─ç i niekiedy je┼Ť─ç bez opami─Ötania i ma┼éo rusza┼éem si─Ö ,wysiadywa┼éem w fotelu i znowu przyty┼éem. Natomiast jak to na straganie bedziesz muiala umiec sprzedac, obsluzyc klienta, byc moze poprosza cie o znizke. [link widoczny dla zalogowanych]
Je┼Ťli robisz przed g┼éod├│wk─ů tydzie┼ä na owocach i warzywach bez dodatku t┼éuszczu to nie jest konieczna,przed g┼éod├│wk─ů wieczorem dobrze jest wypi─ç jakie┼Ť zio┼éa przeczyszczaj─ůce,ale je┼Ťli tego si─Ö nie robi to raczej jest wskazana,wieczorem i nast─Öpnego dnia rano w dniu g┼éod├│wki.Czyta┼éam sporo na ten temat i opinie s─ů r├│┼╝ne,faktem jest ┼╝e trzeba oczy┼Ťci─ç przew├│d pokarmowy. Aksamitna na pewno b─Ödziesz zadowolona po wizycie u dr. Sosy sa┼éatkowe przyrz─ůdza─ç z oliw─ů i sokiem z cytryny, bez cukru. Karolinka zobacz; Bo┼╝e, dziewczyno ile ty masz lat...?? jak nie ma tarczycy to niedoczynno┼Ť─ç oczywista,dlatego bierze si─Ö hormony do ko┼äca ┼╝ycia. -nie jad┼éam s┼éodyczy
Polecam wybrac si─Ö do salonu na korolkowej Jest tam szeroki wyb├│r zabieg├│w kosmetycznych.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
czesc ja wczoraj mialam 4 dzien i juz przy 3 seri mnie brzuszek nmnie boli takze sie bardzo ciesze
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

---> zywa - bardzo dziękuję Na pewno napiszę tu, jak tam mi będzie się pracowało.
[link widoczny dla zalogowanych]
i co┼Ť o moim m─Ö┼╝u: Je┼Ťli ci si─Ö podoba to nazwij tak c├│rcie!
Najpierw pani dr usun─Ö┼éa mi jakim┼Ť takim wiruj─ůcym czy pulsuj─ůcym szpicem kamie┼ä nawet pod linia dzi─ůse┼é (uczucie lekkiego kucia ala ugryzienie komara) potem takim czym┼Ť jak wiert┼éo tylko z gumka z tarka wyczy┼Ťci┼éa z osadu a nast─Öpnie na┼éo┼╝y┼éa fluor czy tam lakier (nie pami─Ötam) i dopiero mi po piaskowa┼éa z─Öby ( smak gumy do ┼╝ucia potem sie ma) a na ko┼äcu czym┼Ť tam jeszcze pomalowa┼éa mi z─Öby...ca┼éy zabieg kosztowa┼é mnie 220z┼é (prywatnie) uczucie teraz mam jakbym mia┼éa z─Öby w piasku ( nie jest nieprzyjemne wr─Öcz ciekawe i ma znikn─ů─ç) i nie mog─Ö do ko┼äca dnia je┼Ť─ç wiec git ze na wiecz├│r mnie um├│wi┼éa -pi─ç mog─Ö wod─Ö
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Acha ,zapomnia┼éam doda─ç,┼╝e warzywa mo┼╝na je┼Ť─ç surowe i gotowane,ale nie wszystkie:nie je si─Ö ziemniak├│w,str─ůczkowych, z owoc├│w nie wolno je┼Ť─ç banan├│w [link widoczny dla zalogowanych] Ja jestem dzisiaj dwa miesiace po operacji.
Witajcie Ja tak samo jak wy mam kr─Öcone w┼éosy. a w┼éa┼Ťnie ile taki stuff kosztuje? czy lepiej gdy takie w┼éosy obci─Öte s─ů w liter─Ö U czy na prosto? Mamamagdalena ja mam na imi─Ö Ewa, nigdy jako┼Ť nie lubi┼éam go, ale w┼Ťr├│d wszystkich Amelek, Klaudii itp teraz jest rzadko┼Ťci─ů Ol─Ö ma moja siostra i to imi─Ö zawsze kojarzy┼éo mi si─Ö z tak─ů grzeczn─ů, u┼éo┼╝on─ů dziewczynk─ů, a nasza Olka to diabe┼é wcielony Ja swoim dzieciom nie wybiera┼éam zbyt d┼éugo imion, bo kiedy┼Ť nie my┼Ťl─ůc nawet o dzieciach, m├│wi┼éam ┼╝e jak b─Öd─Ö mie─ç syna, to nazw─Ö go Maksymilian lub Aleksander. poza tym twoje pyskowki na kazdym forum swiadcza o tym jakim jestes czlowiekiem i mam nadzieje ze nikt nie bedzie sie sugerowal twoimi postami pisanymi jezykiem ulicy. [link widoczny dla zalogowanych]
To mo┼╝e i ja kupi─Ö sobie psa... Tipsy hologramowe ,french mleczne. Witajcie kochane po paru dniach nieobecnosci! Bo to krzywdz─ůce. dzi┼Ť normalne jedzenie a przez najbli┼╝sze 10 dni nic? hayir !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! witam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam wszystkie prysznicomaniaczki...
[link widoczny dla zalogowanych]
A pomy┼Ťle─ç,┼╝e jeszcze wczoraj wygrzewa┼éam sie w kostiumie na s┼éoneczku.
a i jeszcze co┼Ť...czy kto┼Ť z was mia┼é jazde z chodzeniem tak─ů ze kr─Öci si─Ö wam w g┼éowie??
[link widoczny dla zalogowanych]
Wielkie jak d┼éo┼ä i ochydne jak nie wiem co Jestem przera┼╝ona bo od dziecka mam arachnofobie Podziwiam dziewczyny, kt├│re pisz─ů, ┼╝e szykuj─ů si─Ö godz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Musze podjac wazna zyciowa decyzje.
[link widoczny dla zalogowanych]
byłam u neurologa, w zasadzie nie leczył mnie, badania kręgosłupa nic nie wykazały, drętwienie minęło samoistnie.
dla wszystkich, kt├│re zastanawiaj─ů si─Ö nad kupnem orbitreka polecam firm─Ö christopeit, mam orbiego tej formy i jestem zadowolona

Ilo┼Ť─ç w─Ögli z warzyw powinna wynosi─ç 12-15g z 20 dozwolonych. [link widoczny dla zalogowanych] i mam wreszcie prolaktyne w normie, a mia┼ém 3-krotnie przekroczona norm─Ö.
O tym, ze GGGGGGG niegdys wychwalala innego lekarza, czytajcie pod haslem UWAGA NA NAGANIACZKI MODEL - MED. Jak facet jest przy kosci, to jeszcze ujdzie.Ale jesli jest szczuply, to za bardzo ma te spodnie obszerne w udach - i to za fajnie nie wyglada.Wole facetow w dzinsach albo szerokich na calej dlugosci, takich luzniejszych, albo w leciutko rozszerzonych (bron Boze dzwonach!!!) ale nagle cień zaczyna się poruszać! spójrz na datę pierwszego postu Klaudia. Regine Od kiedy jestes na diecie ? [link widoczny dla zalogowanych]
─çwicz─Ö te┼╝ z agrafk─ů codziennie ale One nawet nie drgn─Ö┼éy;/ ale nie poddaj─Ö si─Ö podobno najlepsze jest bieganie tak┼╝e niech si─Ö tylko ciep┼éo zrobi.. Tolek ty robile┼Ť Matrixa-JAKIE DOSTA┼üE┼Ü PAPIERY?CZY TEZ BY┼ü TO CERTYFIKAT NA DRUKU MEN?? Benusik w kwietniu wszystko rozkwita wiec mam nadzieje ze my tez witam jestem w tej samej sytuaci co wy kobietki lekarz kazla wybrac mi szpital to jest moja pierwsza operacja nie wie co to jest wolfrem czy moge sobie wybrac lekarza napiszcie mi na jakim oddziale sie lezy i cz zakladanie cewnika boli i jak sobie poradzilyscie z wymiotami same czy ktos wam pomagal Polecam znajom─ů Ann─Ö ┼╗urawsk─ů z Warszawy(http://metamorfozastudio.pl/ ). Efekty widzia┼éam ju┼╝ po pierwszym zabiegu. Przestraszy┼éam pani─ů Ul─Ö
[link widoczny dla zalogowanych]
*koperek,sos sojowy,papryka czerwona w kostk─Ö
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mam to samo,biore leki witamine B6 z magnezem,ale moje palce dalej dretwieja,DLACZEGO!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
ja te┼╝ posz┼éam do gina i wykry┼éa u mnie nad┼╝erke i zwi─ůzany z tym stan zapalny, przepisa┼éa mi jakie┼Ť co┼Ť na to (NA STAN ZAPALNY bo nad┼╝ereke nie wyleczy sie tak ot poprostu ona chcia┼éa mi j─ů jakim┼Ť p┼éynem za 300 zeta potraktowa─ç) , ale nawet nie zajrza┼éam na nazwe tych globulek a recepte ZGUBI┼üAM!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W Polsce jest kilka sklep├│w kt├│re oferuj─ů takie buty ale sa bardzo dogie za zwyk┼ée czu┼éenka trzba zalacic ok 300 z┼é a u┼╝ego wyboru nie ma, nie mo┼╝na sobie wybiera─ç tak w fasonach i kolorach jak moga ludzie o normolnym rozmiarze stopy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zabieg wykonywany jest metod─ů Kostka Arkady gdyby kogo┼Ť to zaciekawilo. tak jak ci napisalam mi osobiscie bardzo pomogla.ona jest naturalna bez zadnej chemii i biore ja caly czas, a przeciez karmie piersia, moja corcia jest zdrowa jak rydz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja od dzisiaj jem tylko owoce - w┼éa┼Ťciwie to nie musze si─Ö specjalnie przygotowywa─ç- i od ┼Ťrody lub czwartku z 10 dni g┼éod├│wki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

┼╗ycie sk┼éada si─Ö z drobnych przyjemno┼Ť─çi, a szcz─Ö┼Ťcie z niewielkich osi─ůgni─Ö─ç. [link widoczny dla zalogowanych] Ja to smaruje najpierw rumiankiem ranke i jej okolice, przemywam te┼╝ kolczyka z tej ropy itd, potem smaruje spirytusem patyczkiem do uszu tylko rank─Ö delikatnie, a na sam koniec ma┼Ť─ç...
B─Ödzie najpierw w domu, gdzie mamy kilka zabaw i striptizera. po drugie ma┼éo kto bedzie ryzykowa┼é powazne zabiegi niedoswiadczonej kosmetyczce. Jestem pewna ┼╝e kilka cm Ci ub─Ödzie Jesli robi dr, to mozesz go zlokalizowac.Przed wyjazdem musisz widziec o nim jak najwiecej, Najlepiej,zebys jechala z kims jeszce - moze z bratem np? ┼╝eby wko┼äcu zasn─ů─ç ? [link widoczny dla zalogowanych]
Wesolo, co? P┼éywam od 7 lat. Pozdrawiam i lece z koszykiem do koscio┼éa Inne Polki podobnie. Wiez mi bo moja kumpela to sama robila. To spr├│buj mistrzyni wyj┼Ť─ç z domu maj─ůc 40 czy 50 wielkich ropni, tak to sie nazywa? Jestem Polk─ů, a m├│j Narzeczony Brytyjczykiem.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jestem z woj.
Moim zdaniem to jedna z pi─Ökniejszych polskich aktorek.
[link widoczny dla zalogowanych]
W dzisiejszych czasach bardzo wielu m─Ö┼╝czyzn cierpi na to schorzenie ( bo to si─Ö leczy u seksuologa niestety) i ma problemy z utrzymaniem erekcji.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.4performancecarskg.fora.pl Strona G│ˇwna -> REGULAMIN Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin